2013. május 30., csütörtök

Sikerült leküzdenem a terhességi refluxot!

Mindkét terhességem végén utolért engem a terhességi reflux. Kérdeztem az orvosmat, mit tehetnék ellene, azt mondta semmit, mert kicsi a hely a gyomromnak, és ez így lesz, míg meg nem születik a pici. Egyik barátnőm még a reflux elleni tablettákat is kipróbálta, de hiába, ülve kellett aludnia.  Én is ezt tettem, míg rá nem jöttem erre a három dologra itt alant, amiket még akkor le is jegyeztem. 13 hónapja egészen pontosan:
 
  • "Hogy ha csokoládét eszek nap közben, akkor rosszabb a helyzet, tehát az elkerülendő,
  • és hogy ha este könnyű vacsorát eszek, akkor semmi gondom egész éjjel vizszintesen sem. Könnyű vacsorának nálam a mozzarellás friss zöldség saláta számít hidegen sajtolt repce olajjal például és citromlével ecet helyett!!!, vagy vegetarius, esetleg kis mennyiségű halas sushi, vagy rizs zöldség körettel, stb. A kenyér, bab és egyéb fehérjedús ételek ilyenkor már nem jönnek be.
  • Ha pedig édességre fáj a fogam, tapasztalatom szerint a barna nádcukros, teljes kiőrlésű lisztből készült almás pitéből nyugodtan ehetek naphosszat, nem savasit, és nem okoz refluxot.
Itt az almás pite receptje:
http://bit.ly/IX7FF1 "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzászólást!