2013. május 13., hétfő

Újjászületés

Azt hiszem ma újjászülettem!


Egy két sávos egyirányú, kanyargós autó úton, ahol gyakran 100-zal is megyek, ma egy kanyarban egyszercsak két fehér lámpa jött az én sávomban egyenesen felém.
Amire elsőként emlékszem, a hitetlenkedés volt. Idő sincs arra, hogy pontosan bemérd, van-e helyed lehúzódni a melleted lévő sávba, egy szemvillanásnyi oldltpillantás után lehúzódtam, anélkül, hogy biztosra vettem volna, hogy nem a mellettem lévőknek megyek-e inkább neki. És nem mentem. Befértem két kocsi közé...



Hát ilyet!




Ez volt reggel, délután 5-kor pedig betoppantunk a kedvenc bioboltomba Overijsebe, a rendőrök meg jöttek kifelé. Aztán ki be járkáltak, jegyzeteltek, az eladószemélyzet pedig meglehetősen fel volt dúlva. Kiderült, hogy a rablók 5 perce rohantak el. A földre fektettek mindenkit, és kipakolt'k a kasszát.
Micsoda szerencse, hogy a vacsorával húztam az időt, mielőtt elindultunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzászólást!