2014. január 16., csütörtök

Visszafogytam, de milyen áron - Tóth Livia elvesztése

Készültem kipróbálni az "időszakos böjtöt", mert meg akartam szabadulni a karácsonykor felszedett 1 kilómtól. Kicsit másképp sikerült...

Tóth Liviával, az Aviva Módszer nagy mesterével, az ő szavaival élve második anyámmal esténként szoktam beszélgetni. Brüsszelből ilyen telefon-csomagom van. Éjjel 10-11 fele mindig kibeszéltük az aznapi dolgokat magunkból. Január 3-án este mindkettőnknek proramja volt, úgyhogy szombaton kivételesen délelőtt hivtam. Nem érezte jól magát, azt igérte, visszahiv... 2 óra múlva meghalt. Szivinfarktus.
Hétfőre már le is ment rólam az 1 kiló, és azóta több is azt hiszem.

Ezt a fajta fogyókúrát nem kívánom senkinek. Sőt. Ha egy szerettünk elvesztését kell feldolgoznunk, nagyon fontos, hogy külön gondoskodást nyújtsunk a testünknek... A bánat az egészség, a harmónia egyik fő megbontója. Elkezdtem D vitamint szedni, spirulinát, ha eszembejut probiotikumot... iszom sok zöld teát, továbbra is hetente 5-ször sportolok, ... és igyekszem örömet okozni magamnak. Ő is ezt szeretné...

Ideidézem őt még egyszer pár kép erejéig:
Második Sziv Fotózása: Livia javitja Zsuzsi mozdulatait
Livia viszi a sztereo berendezését a vároligeti ingyenes joga táborba (Békés Gabriella, Aviva oktató képe)



Odavolt a gyerekekért

Livia Judit Punival Herzliában, Aviva Oktató továbbképzésen Izraelben. Méregetik az oktatók teljestményét.



 
Kirándulás Jeruzsálembe a 2011-es Nezetközi Aviva Konferencián. Mögöttünk az Aranykapu.

 


Nagyon sokan összejöttünk Gyönygyöspatán a temetésre.

Ha van még képetek róla, küldjétek el legyszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzászólást!