2012. november 10., szombat

Magamról




 Rádiós újságíróként kezdtem rácsodálkozni a világra Pesten, majd elhagytam Magyarországot, és bejártam a világot. Akár SriLankán, akár Hollandiában vagy Belgiumban éltem, egyszerű praktikák érdekeltek és érdekelnek mind a mai napig. Életviteli praktikák, melyek egészséghez segítenek engem és bárkit. 
Így figyeltem fel arra, hogy a nőknek világszerte hiányzik egy olyan egyszerűen követhető és érthető útmutatás, ami az alhasi egészséghez segítené őket. Ezért állítottam össze a Második  Szív című módszergyűjteményt, mely a magyarországi könyvesboltokban beszerezhető, angol és holland kiadása fordítás alatt áll.  A fényképekkel bemutatott gyakorlatleírások mellett igyekeztem minden módszert érdekessé tenni a módszer kifejlesztőjének különleges történeteivel, illetve a témábavágó legfrissebb nemzetközi kutatások eredményeinek  összegyűjtésével.  Én egyetlen gyakrolatot vagy praktikát sem találtam ki, csupán gyűjtöttem őket, mint Vikár Béla a népdalokat régen. Talán nekem azért kicsivel könnyebb volt, ...és kevésbé érdekes, hiszen itthonról a komputer mögött ülve meginterjúvolhattam Sherry Palm-ot Amerikában, Avivát Izraelben, Dinah Rodriquest Brazíliában vagy akár Tóth Líviát Magyarországon.

2010-ben Aviva módszer oktató lettem Tóth Lívia iskolájában, amit 2011-ben TelAvivaban Avivánál és Judit Púninál felfrissítettem. Idén Peter Gadishnál folytattam ezirányú tanulmányaimat gyűrűsizom technikákkal.Ahogy időm engedi, angolul a www.nonoage.com –ra teszem fel legfrissebb találásaimat, magyarul pedig erre a blogra, hogy velem együtt minél többen közelebb kerülhessünk a vidámság felé vezető úthoz.

jó egészséget és vidámságot!
Katalin